Банер

Зволікання із днопоглибленням в Маріупольському та Бердянському портах може призвести до критичної ситуації

Четвер, 14 вересня 2017, 10:43
Питання експлуатаційного днопоглиблення в Маріупольському та Бердянському морських портах Азовського регіону потребує негайного вирішення. 

 

Про це заявив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк під час робочої зустрічі з питань забезпечення безпеки судноплавства, підтримання глибин та організації вантажопереробки в портах Азовського регіону.
 
Як повідомила прес-служба Мінінфораструктури, виходячи з технічних паспортів підхідних каналів та акваторій та відповідно до аналізу сезонних вимірів, експлуатаційне днопоглиблення Маріупольського та Бердянського морських портів треба проводити щорічно.
 
"Питання з осадками та днопоглибленням  в портах Азовського регіону треба негайно вирішувати. Зменшення прохідної осадки може призвести до критичної ситуації з проходження судами каналів та акваторій морських портів, що у свою чергу призведе до зменшення вантажообігу та втрати державою коштів", - зазначив Юрій Лавренюк. 
 
Лавренюк зазначив, що наразі є питання щодо продовження договору з технічного обслуговування акваторії та підхідних каналів з ТОВ "Техмогідрострой Миколаїв. Однак до теперішнього часу надання послуг не поновлено у зв'язку з наявними судовими справами з ТОВ "Техмогідрострой Миколаїв".
   

Cхожі статті

Держпродспоживслужба посилить контроль за ГМ-продукцією
Закупівельні ціни на молоко станом на 8 грудня
Зупинка реєстрації якісних ЗЗР в Україні може зірвати осінню посівну кампанію
Україна збільшила імпорт російських азотних добрив
Травневі дощі в України негативно впливають на стан посівів озимини
2016 року фактичний врожай жита в Україні може знизитися до 350 тис. т
В Україні до 2017 року планують ввести в експлуатацію майже 190 об'єктів тваринництва