Банер

Відбулась перша польова демонстрація Fendt 1050 Vario

Четвер, 13 квітня 2017, 11:36
4 квітня 2017 року на базі ТОВ «Агро ЛВ Лімітетд» відбулась перша польова демонстрація флагмана нової серії колісних тракторів - Fendt 1050 Vario.

Про це повідомляє «Агробізнес Сьогодні»
 
Fendt 1050 Vario оснащується 6-циліндровим двигуном MAN об'ємом 12,4 л та  потужністю  380 кВт/517 к.с., в якому втілена концепція низьких обертів. Тобто, максимальний крутний момент 2400 Нм досягається вже за 1100 об/хв. Економії пального сприяють і нова система охолодження CAS, за якої до двигуна подається на 50% більше питомої ваги повітря, а також система впорскування палива Common Rail, яка подає паливо під тиском 1800 бар.
 
 
Визначною особливістю Fendt 1050 є нова безступенева трансмісія Fendt Vario­Drive (швидкісний діапазон руху вперед 0,02-60 км/год., руху назад – 0,02 – 33 км/год.). Fendt Vario­Drive – перша автоматична система повного приводу, яка самостійно вирішує коли і скільки потужності потрібно дати в окремий момент кожному мосту. Це дозволило знизити витрату пального, поліпшити передачу тягового зусилля, зменшити навантаження на оператора (він лише задає напрямок і швидкість руху), а також забезпечило ефект «pull-in-turn», завдяки якому радіус розвороту є меншим на 10% - 6,97 м (стандартні шини).   
 
 
Серед інших особливостей новинки, які сприяють ефективній передачі тягового зусилля:
 
  • незалежна передня підвіска з загальним ходом 300 мм й автоматичним вирівнюванням; 
  • VarioGrip Pro - система регулювання тиску в шинах (за 30 с із 0,6 до 2,5 бар), яка дозволяє збільшити тягові показники до 10% і зекономити до 8% палива;
  • Корисна вага (баластування) 6 т.
 
Новий флагман можна оснастити двоконтурною гідросистемою продуктивністю 430 л/хв.. За неї два насоси продуктивністю 220 л/хв. і 210 л/хв. подають масло окремими контурами. Це  дозволяє зменшити втрати на клапанах обмеження тиску та знизити температуру масла - менші втрати палива.
 
 
Вантажопідйомність задньої навіски становить 12,9 т, передньої – 5,58 т.
 
У  «Агро ЛВ Лімітетд» Fendt 1050 Vario доводив свою ефективність 4 дні (1.04 – 4.04) у складних умовах (важкий ущільнений ґрунт, засохлі колії від вантажівок, що пізно вивозили буряк тощо) із Horsch Tiger LT з захватом 10,2 см на глибину 20 см  і Vaderstad Carrier – 12,25 м на глибину 13-15 см. 
 
 
За результатами 4 днів випробувань, Fendt 1050 Vario при роботі з Horsch Tiger LT витратив палива в середньому 9,2 л/га, а при роботі з Vaderstad Carrier – 8,7 л/га.
 
«Після випробувань ми побачили паливна Fendt 1050 Vario економність значно краща, ніж у інших тракторів, - це дуже низькі показники, - ділиться враженнями головний інженер ТОВ «Агро ЛВ Лімітетд» Есбент Нільсон. - Ми бачимо великі перспективи в тому, щоб використовувати цю класичну 500-сильний машину натомість аналогічним за потужністю гусеничним тракторам. Fendt 1050 Vario дійсно робить гарну роботу».
 
 
Детальніше про Fendt 1050 Vario читайте  в найближчих номерах «Агробізнес Сьогодні».
   

Cхожі статті

До 2022 року українські сільськогосземлі можуть подорожчати в 2,5 рази
На цьому тижні в Україні зафіксовано черговий обвал цін на малину
Україна в листопаді експортувала рекордні обсяги сої та продукти її переробки
Мінфін запустив електронний реєстр відшкодування ПДВ
Аграрії Чернігівщини розпочали збір соняшника
У жовтні Бангладеш вперше імпортував українське жито
Підсумки Міжнародного року ООН підвели в Харкові